Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

این وبلاگ وابسته به گروه جهاد عاشورایی بوده، محتوای مناسب جهت نشر توسط جهادگران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم می سازد تا ان شاء الله با یاری هم هرچه سریع تر بتوانیم تصاویر قمه زنی را از موتور جستجوی گوگل حذف نماییم و بتوانیم امام حسین علیه السلام و شیعیان واقعی آن حضرت را به جهان معرفی کنیم.

لطفا افراد اولویت خود را به انتشار مجدد تصاویر موجود در این وبلاگ قرار دهند.

بازنشر بیشتر یک تصویر سبب افزایش رتبه ی آن تصویر در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد شد و به بهتر دیده شدن تصاویر و در نتیجه معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام به جهان و حذف تصاویر قمه زنی از گوگل کمک بیشتری خواهد کرد.


کانال وابسته به جهاد عاشورایی در اینستاگرام:
husayn.ashura


طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم 

قبل از هرچیز لازمه اینو بگم که ایجاد یک وبلاگ و یا وبسایت و یا فعالیت درشبکه اجتماعی  pinterest نسبت به اینستاگرام و توییتر اولویت دارد. چون تصاویر آن ها خیلی راحت تر و بهتر از اینستاگرام در نتایج جستجوی گوگل دیده می شوند. 

اما اگر در اینستاگرام و یا توییتر فعالیت می کنید،  می توانید هم چنان در معرفی امام حسین علیه السلام بسیار موثر باشید. چون متاسفانه دشمنان اسلام و تشیع حتی در این شبکه های اجتماعی هم بسیار فعال هستند و تصاویر قمه زنی و خونین و تصاویر غیر واقعی از عاشورا و شیعه را با هشتگ Ashura منتشر می کنند تا شیعیان و امام حسین علیه السلام را تخریب کنند. 


پس بهترین روش برای مقابله با دشمنان و معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام به جهان در این شبکه های اجتماعی، استفاده از روش معکوس دشمنان است. یعنی ما هم به روش زیر عمل کنیم: 


روش کار در اینستاگرام و توییتر: 

روش کار ساده است. کافی است هر تصویر یا فیلم مرتبط با امام حسین و عاشورا را که می خواهیم در اینستاگرام یا توییتر قرار دهیم، حتما همراه آن تصویر یا فیلم، از هشتک Ashura و هم چنین از هشتک های زیر در صورت امکان استفاده کنیم:

#Ashura

#imamhussain

#shia

#hussain

#imam_hussain

#karbala


حالا کدام تصاویر، برای معرفی امام حسین علیه السلام  و عاشورای واقعی، تصاویر بهتری هستند؟

  •  عکس ها و فیلم های کوتاه از مراسم عزاداری شیعیان در محرم و روزهای عاشورا و تاسوعا 
  • عکس و فیلم های کوتاه از مراسم همایش شیرخوارگان حسینی 
  • تصاویر و احادیث انگلیسی از امام حسین علیه السلام یا احادیث انگلیسی در مورد ایشان (در اینجا می توانید تصاویر جدید احادیث انگلیسی را ملاحظه کنید)
  • عکس ها و فیلم های کوتاه از مراسم پیاده روی اربعین 

این تصاویر را می توانید از وبلاگ های سایر جهادگران عاشورایی و یا خبرگزاری های داخلی پیدا کنید و استفاده کنید و یا این که خودتان در هر مراسمی که شرکت می کنید دو تا عکس و فیلم هم بگیرید و در اینستاگرام یا توییتر قرار دهید.  


توجه خیلی مهم: لطفا  به هیچ وجه از عکس هایی که نشان دهنده آداب و رسوم انحرافی است مثل آئین گل مالی و غیره که که ریشه در تشیع و اسلام ندارند، استفاده نکنید و همینطور از عکس هایی که از مراسم زنجیر زنی است نیز استفاده نکنید. 

توجه مهم: سعی کنید عکس هایی که می گیرید یا استفاده می کنید، ترجیحا موارد زیر را نشان دهند : شرکت والدین در مراسم ها همراه با کودکان و نوزادانشان، شرکت قشر جوان و زنان محجبه، تکیه بر انبوه بودن عزاداران حسینی، تکیه بر صمیمیت بین عزاداران و نذری های عزاداران و به طور کل سعی کنید علاوه بر معرفی امام حسین علیه السلام، چهره ای واقعی از ایران اسلامی و مدرن را نشان دهید.



برای نمونه می توانید از صفحه @husayn.ashura در اینستاگرام بازدید کنید.



نظرات  (۱)

خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی