Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

این وبلاگ وابسته به گروه جهاد عاشورایی بوده، محتوای مناسب جهت نشر توسط جهادگران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم می سازد تا ان شاء الله با یاری هم هرچه سریع تر بتوانیم تصاویر قمه زنی را از موتور جستجوی گوگل حذف نماییم و بتوانیم امام حسین علیه السلام و شیعیان واقعی آن حضرت را به جهان معرفی کنیم.

لطفا افراد اولویت خود را به انتشار مجدد تصاویر موجود در این وبلاگ قرار دهند.

بازنشر بیشتر یک تصویر سبب افزایش رتبه ی آن تصویر در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد شد و به بهتر دیده شدن تصاویر و در نتیجه معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام به جهان و حذف تصاویر قمه زنی از گوگل کمک بیشتری خواهد کرد.


کانال وابسته به جهاد عاشورایی در اینستاگرام:
husayn.ashura


طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

گروه جهاد عاشورایی با هدف معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان   و زمینه سازی ظهور ایجاد شده است. 

اگر در قسمت تصاویر گوگل کلمه عاشورا را با املای درست انگلیسی آن یعنی Ashura جستجو کنید، با انبوهی از تصاویر قمه زنی روبه رو می شوید که عاشورایی هولناک و خونین را به جهان معرفی می کنند:



اگرچه اعضای گروه جهاد عاشورایی و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام تا کنون توانسته اند به لطف و مدد خداوند، از تصاویر قمه زنی بکاهند اما متاسفانه هم چنان تصاویر ردیف های ابتدایی گوگل، مملو از تصاویر قمه زنی است که برای حذف آن ها نیازمند فعالیت بیشتر و مداوم دوستداران اهل بیت علیه السلام هستیم. 

گروه جهاد عاشورایی قصد دارد تا ان شاء الله با یاری شما در اولین گام، تصاویر قمه زنی را از نتایج موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل حذف کند و چهره ای واقعی از اسلام و شیعه را به جهانیان نشان دهد. 



 

برای مشارکت در جهاد عاشورایی، با کلیک بر روی هر تصویر زیر می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید.


  ashura

 ashura

 

ashura

ashura 


توضیح:  

این وبلاگ وابسته به وبلاگ اصلی جهاد عاشورایی است و محتوای مناسب برای نشر توسط جهاد گران را فراهم می سازد.

تصاویر انتخابی در این وبلاگ، تصاویری هستند که هم اکنون در ردیف های ابتدایی گوگل مشاهده می شوند و انتشار مجدد این تصاویر در چندین وبلاگ و وب سایت توسط اعضای گروه به بالا رفتن رتبه آن ها درگوگل و در نتیجه حذف سریع تر تصاویر قمه زنی کمک خواهد کرد ان شاء الله