Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

این وبلاگ وابسته به گروه جهاد عاشورایی بوده، محتوای مناسب جهت نشر توسط جهادگران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم می سازد تا ان شاء الله با یاری هم هرچه سریع تر بتوانیم تصاویر قمه زنی را از موتور جستجوی گوگل حذف نماییم و بتوانیم امام حسین علیه السلام و شیعیان واقعی آن حضرت را به جهان معرفی کنیم.

لطفا افراد اولویت خود را به انتشار مجدد تصاویر موجود در این وبلاگ قرار دهند.

بازنشر بیشتر یک تصویر سبب افزایش رتبه ی آن تصویر در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد شد و به بهتر دیده شدن تصاویر و در نتیجه معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام به جهان و حذف تصاویر قمه زنی از گوگل کمک بیشتری خواهد کرد.


کانال وابسته به جهاد عاشورایی در اینستاگرام:
husayn.ashura


طبقه بندی موضوعی

جهاد عاشورایی، جهادی است برای معرفی امام حسین  علیه السلام و عاشورای واقعی به جهان


اما چگونه در  جهاد  عاشورایی می توانیم شرکت کنیم؟

هریک از دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین و عاشقان ظهور امام زمان علیه السلام می توانند در هریک از بخش های زیر فعالیت کنند و سهمی در معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای واقعی به جهان داشته باشند. 



 


الف) تولید محتوا  

1- بخش طراحی با فتوشاپ و نرم افزارهای مرتبط برای تولید احادیث و تصاویر انگلیسی مرتبط با عاشورا و محرم ( در این بخش به دوستانی نیاز است که  آشنا به طراحی با فتوشاپ و یا نرم افزارهای مرتبط باشند.  نیازی به تسلط این دوستان بر زبان انگلیسی نیست. احادیث انگلیسی و متن های انگلیسی مورد نیاز در اختیار این دسته از دوستان گذاشته می شود تا به وسیله ی آن ها بتوانند تصاویر و احادیث انگلیسی را آماده کنند. لازم است آشنایی با طراحی و ساخت تصاویر این دوستان حداقل در حد احادیث تصویری موجود در اینجا باشد)


2- بخش جستجو در اینترنت برای جمع آوری تصاویر عزاداری های محرم و عاشورای مناسب در هر سال از خبرگزاری ها (استفاده از خبرگزاری داخلی که دارای تصاویر در ابعاد بزرگ هستند مانند مهرنیوز، تسنیم نیوز ، فارس نیوز و ... هم چنین عکس های زنجیر زنی و آداب و رسوم و انحرافاتی که ریشه در تشیع و اسلام ندارند را نشان ندهد. عکس ها بر موارد زیر تاکید داشته باشند:  شرکت والدین در مراسم ها همراه با کودکان و نوزادانشان، شرکت جوانان و زنان، تکیه بر انبوه عزاداران حسینی، تکیه بر صمیمیت بین عزاداران و نذری های عزاداران، در عکس ها رعایت شود تا چهره ی ایران واقعی و مدرن نمایش داده شود)



3- بخش عکاسی یا فیلم برداری از مراسم های عزاداری محرم و عاشورا در ایران یا خارج از کشور ( شما می توانید تصاویر و یا فیلم های کوتاه از عزاداری های روز عاشورا و تاسوعا که در محله و شهر شما برگزار می شود و یا تصاویر پخش نذری در بین مردم را برای ما ارسال بفرمایید تا در سایت های وابسته به جهاد عاشورایی قرار گیرد. 

عکاسی و فیلم برداری از پیاده روی اربعین نیز یکی از گزینه های خوب برای معرفی امام حسین به جهان است. 


توجه مهم: لطفا در عکس هایی که می فرستید، بر یکی از موارد زیر تاکید داشته باشند:  شرکت والدین در مراسم ها همراه با کودکان و نوزادانشان، شرکت قشر جوان و زنان محجبه، تکیه بر انبوه بودن عزاداران حسینی، تکیه بر صمیمیت بین عزاداران و نذری های عزاداران، در عکس ها رعایت شود تا چهره ی ایران واقعی و مدرن نمایش داده شود . لطفا از عکس هایی که از مراسم زنجیر زنی است و یا عکس هایی که نشان دهنده آداب و رسوم انحرافی است که ریشه در تشیع و اسلام ندارند، مثل گل مالی و غیره، استفاده نشود 

4- بخش ترجمه: 

  • برای تهیه متن احادیث انگلیسی با منابع صحیح ( نیازمند افرادی که بر زبان انگلیسی تسلط کامل دارند) 
  • برای فراهم آوردن متون انگلیسی در رابطه با عاشورا و محرم و متون مناسب برای معرفی امام حسین علیه السلام و قیام عاشورا با منابع صحیح ( در این بخش نیازمند افرادی است که بر زبان انگلیسی تسلط نسبی دارند. استفاده از گوگل ترنسلیت برای این منظور مناسب نیست.  این متون برای استفاده جهادگران در وبلاگ ها و وب سایت ها همراه با تصاویر مورد نیاز است) 


5-بخش ویدیو با ساخت و آماده سازی ویدیوکلیپ جهت معرفی امام حسین و عاشورا 


6-بخش ویدیو با جستجو در اینترنت برای جمع آوری ویدیو های عزاداری محرم و عاشورا برای انتشار در یوتیوب مانند ویدیوی مراسم های عزاداری که در محرم همان سال با مداحان معروف برگزار می شود و شرایط لازم را دارد. (شرایط لازم: متن مداحی و ریتم آن مناسب باشد. فاقد هرگونه انحرافات و آداب و رسوم هایی باشد که ریشه در اسلام و تشیع ندارند. عزاداران حتما با لباس باشند. تکیه بر انبوه جمعیت و شرکت جوانان و... توضیحات بیشتر در مورد شماره 2 گفته شد.) 




ب)انتشار محتوا


1- ساخت وبلاگ و یا سایت و انتشار محتوای تولید شده در آن ها با هدف جذب مخاطب غیر فارسی زبان و غیر مسلمان و تغییر در نتایج گوگل (اطلاعات بیشتر در اینجا)


2-نشر احادیث انگلیسی و تصاویر در شبکه های اجتماعی مجازی (اطلاعات بیشتر  به زودی...)


3-انتشار ویدیوها در یوتیوب و سایت های انگلیسی زبان با روش صحیح  (اطلاعات بیشتر به زودی...)




ج) بازدید از محتوای منتشر شده توسط اعضا


بازدید  از محتوای تولید شده با روشی که در اینجا گفته شده است.  (روش بازدید)





____________________________

یادمان باشد رسیدن به نتایج و اهداف جهاد عاشورایی نیازمند زمان است و با مدیریت می توان این زمان را کاهش داد ان شاء الله.


 لطفا افرادی که مایل به مشارکت می باشند،در قسمت نظرات اعلام نمایند که در کدامیک از موارد بالا  می توانند مشارکت داشته باشند تا مدیریت بهتر جهاد عاشورایی امکان پذیر باشد.

 اعضای جهادگری که از قبل همراه بوده اند، نیز مجددا  با توجه به موارد بالا حوزه کاری خود را مشخص کنند. 






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی