Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

این وبلاگ وابسته به گروه جهاد عاشورایی بوده، محتوای مناسب جهت نشر توسط جهادگران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم می سازد تا ان شاء الله با یاری هم هرچه سریع تر بتوانیم تصاویر قمه زنی را از موتور جستجوی گوگل حذف نماییم و بتوانیم امام حسین علیه السلام و شیعیان واقعی آن حضرت را به جهان معرفی کنیم.

لطفا افراد اولویت خود را به انتشار مجدد تصاویر موجود در این وبلاگ قرار دهند.

بازنشر بیشتر یک تصویر سبب افزایش رتبه ی آن تصویر در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد شد و به بهتر دیده شدن تصاویر و در نتیجه معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام به جهان و حذف تصاویر قمه زنی از گوگل کمک بیشتری خواهد کرد.


کانال وابسته به جهاد عاشورایی در اینستاگرام:
husayn.ashura


طبقه بندی موضوعی

 هدف از ساخت وبلاگ و وب سایت، معرفی هرچه بیشتر امام حسین و عاشورای واقعی به مخاطبین غیر ایرانی و غیر فارسی زبان و حتی غیر مسلمان است. افرادی که تا به حال حتی نام امام حسین را هم نشنیده اند. 

برای این کار لازم است ابتدا تصاویر قمه زنی و تصاویر هولناکی که با جستجوی عبارت Ashura در گوگل دیده می شوند، حذف شوند و تصاویر درست و واقعی از عاشورا جایگزین آن ها شوند تا چهره واقعی از دین اسلام و تشیع به دیگران نشان داده شود. 


بنابراین برای ساخت وبلاگ و وب سایتی که بتواند در نتایج گوگل بیشترین تغییر را ایجاد کند، حتما به نکات که در ادامه می آید توجه کنید:  

 

1-در صورت نداشتن وبلاگ وبلاگی باز کنید و حتما در آدرس وبلاگ لفظ Ashura را قرار دهید به طوری که ترجیحا آدرس وبلاگ با نام Ashura اغاز شود. 

مثلا: 

 Ashura-shia

AshurainIran

ashura72

و یا هر نام دیگری که در سرویس وبلاگدهی مورد نظر شما آزاد بود. 

توجه: ترجیحا از سرویس های وبلاگدهی خارجی مانند wordpress و  blogspot استفاده کنید زیرا تصاویر این وبلاگ ها در نتایج گوگل بهتر و سریع تر دیده می شوند. در صورتی که این امکان را ندارید می توانید از سرویس های وبلاگدهی ایرانی مانند blog.ir و غیره استفاده کنید. 

 


2-در عنوان وبلاگ و عنوان هر مطلب حتما نام ashura را قرار دهید. 



3- در موضوعات، دسته بندی Ashura را قرار دهید. 



4-برای محتوای پست ها و مطالب در وبلاگ :

الف) می توانید از همین وبلاگ ( ashura-72.blog.ir ) استفاده کنید. این وبلاگ به عنوان وبلاگ مرکزی جهاد عاشورایی، محتوای مورد نیاز را با توجه به برخی شرایط مانند بهبود نتایج در گوگل و زمان،  در این وبلاگ منتشر می کند تا سایر جهادگران بتوانند هماهنگ با یکدیگر با بازنشر  تصاویر و مطالب این وبلاگ در پست هایشان، به بهبود نتایج گوگل و معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام کمک کنند. 

توجه 1:  در وبلاگ مرکزی جهاد عاشورایی (همین وبلاگ) تلاش می شود تا تصاویر و مطالب با توجه به نتایج موتورهای جستجو، وبلاگ ها و وب سایت های سایر جهادگران و بر اساس زمان بندی مورد نیاز برای ایجاد هر مطلب منتشر شود. 


توجه 2: استفاده از مطالب انگلیسی این وبلاگ الزامی نیست و استفاده از متن انگلیسی متفاوت ترجیح دارد زیرا گوگل کپی برداری صرف را نمی پسندد. 



ب) علاوه بر محتوای این وبلاگ می توانید از تصاویر و متن های انگلیسی که خودتان می پسندید و آماده می سازید، استفاده کنید. مدیریت وبلاگ جهاد عاشورایی از مطالب و تصاویر مناسب شما در همین وبلاگ استفاده خواهد کرد تا دیگر جهادگران تصاویر شما را بازنشر دهند. 


ج) برای استفاده از احادیث  انگلیسی مرتبط با عاشورا و امام حسین می توانید به وبلاگ درستان در اینجا مراجعه کنید و یا به صفحه اینستاگرام Husayn.ashura رجوع کنید. 


د) از محتوا شامل تصاویر و متون منتشر شده در وبلاگ های سایر جهادگران نیز می توانید استفاده کنید. 



5- نکته خیلی مهم: هر تصویری که در وبلاگ  و وب سایت خود می خواهید قرار دهید، 1- ابتدا در کامپیوتر، یک نام شامل Ashura به آن بدهید. مثلا Ashura-001 یا Ashura-2017-01 و غیره... و 2- سپس تصاویر را در وبلاگ و وب سایت خود مجددا بارگزاری نمایید. 


برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید



6- برای هر تصویر ، امکان کلیک کردن بر روی تصویر را قرار دهید و  از امکانات Caption و alt برای آن استفاده کنید. 



7- در برچسب (تگ، کلمات کلیدی) هر پست و هر تصویر، از کلمات کلیدی پیشنهادی این وبلاگ جهاد عاشورایی استفاده کنید. (لیست کلمات کلیدی به زودی...) 

توجه: ممکن است در وبلاگی نتوانید بیش از 10 برچسب اضافه کنید. اشکالی ندارد. اولویت را به تگ های مهم بدهید. 



8-با سایر جهادگران تبادل لینک کنید و با آن ها در ارتباط باشید و از وبلاگ هایشان بازدید کنید. 

 


9-در صورت  هر گونه پرسش، انتقاد و پیشنهاد حتما ما را مطلع سازید .



10-لطفا وبلاگ خود را در اینجا معرفی کنید تا در لیست وبلاگ های جهادگران قرار گیرد 

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی