Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای حقیقی به جهان / Ashura photos to introduce the real Ashura

Day of Ashura: Ashura photos

این وبلاگ وابسته به گروه جهاد عاشورایی بوده، محتوای مناسب جهت نشر توسط جهادگران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم می سازد تا ان شاء الله با یاری هم هرچه سریع تر بتوانیم تصاویر قمه زنی را از موتور جستجوی گوگل حذف نماییم و بتوانیم امام حسین علیه السلام و شیعیان واقعی آن حضرت را به جهان معرفی کنیم.

لطفا افراد اولویت خود را به انتشار مجدد تصاویر موجود در این وبلاگ قرار دهند.

بازنشر بیشتر یک تصویر سبب افزایش رتبه ی آن تصویر در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد شد و به بهتر دیده شدن تصاویر و در نتیجه معرفی هرچه بیشتر امام حسین علیه السلام به جهان و حذف تصاویر قمه زنی از گوگل کمک بیشتری خواهد کرد.


کانال وابسته به جهاد عاشورایی در اینستاگرام:
husayn.ashura


طبقه بندی موضوعی

بازدید کنندگان شامل همه افراد می شوند.

از کسانی که در حرکت جهادعاشورایی وبلاگ نویسی می کنند و سایت می سازند، تبلیغات می کنند و یا اینکه تنها دلشان با ماست و دوست دارند به نحوی همراه باشند...


بازدید از صفحات و موتورهای جستجو  با جستجوی عباراتی چون Ashura یکی از مهم ترین کارها در حرکت جهاد عاشورایی است. هرچه میزان کلیک بر روی تصویر و ورد به سایت و وبلاگی بیشتر باشد، تصاویر آن وبلاگ بهتر در گوگل دیده می شوند. 


(برچسب ها و کلمات کلیدی دیگر غیر از ashura نیز نیاز به بازدید دارند و با توجه به فرصت و  زمانی که دارید می توانید با کپی کردن کلمات و برچسب هایی که در بخش برچسب ها قرار داده ایم در موتورهای جستجو  به جریان جهاد عاشورایی کمک کنید)

 


***نکاتی که در هنگام جستجو و بازدید به شیوه جهادی لازم است رعایت کنید. 


1-در گوگل و در قسمت تصاویر گوگل عبارت Ashura را جستجو کنید. 


2- روی تصاویری که عاشورای واقعی را نمایش می دهند، کلیک کنید. 


توجه خیلی مهم:  روی هر تصویری کلیک نکنید.  در صورتی که به تصاویر مناسب و مربوط به عاشورای واقعی و یا حتی تصویر مقام معظم رهبری برخوردید، قبل از باز کردن صفحه باید از معتبر بودن آدرس آن تصویر اطمینان پیدا کنید چرا که  گاهی تصویر مقام معظم رهبری در برخی از این سایتهای معاند در کنار قمه زنی ها قرار گرفته است و  اگر چه شما با تصویر مقام معظم رهبری وارد آن سایت می شوید ولی گوگل به تمام تصاویر آن سایت و آدرس ان سایت امتیاز می دهد و سبب می شود تا  تصاویر قمه زنی موجود در آن سایت هم بهتر در گوگل دیده شوند. 

بنابراین قبل از جستجو و  بازدید، آدرس سایت ها و وبلاگ های معتبر و  مورد تایید جهاد عاشورایی  را  در اینجا مشاهده کنید و با آگاهی نسبت به آدرس سایت ها فرآیند جستجو را آغاز کنید. توجه شود که در حال حاضر تنها بیشترین تصاویر موجود در گوگل مربوط به تصاویر وبلاگ های اعضای گروه جهاد عاشورایی است. توجه: در رصد های انجام شده از موتور جستجو ها تصاویر شیرخوارگان حسینی که بدون خون و خونریزی قرار گرفته اند همه برای وبلاگ ها و سایت های مورد تایید هستند.  پس در عین دقت می توانید به راحتی آن ها را بازدید کنید .


3- پس از کلیک بر روی تصویر  وارد سایت و وبلاگ آن شوید و منتظر لود کامل صفحه و یا بارگیری کامل صفحه باشید و وقتی کاملا صفحه باز شد می توانید آن را ببندید. 


4- سعی کنید در وبلاگ ها و وبسایت های باز شده، بر روی لینک های دیگر این سایت و یا وبلاگ کلیک کنید تا گوگل احساس کند که شما از مطالب وبلاگ در حال استفاده هستید .



5- در حال حاضر به خاطر فعالیت زیاد دشمن، شما با انبوه تصاویر قمه زنی در صفحات و ردیف های اول گوگل مواجه می شوید و بنابراین برای بازدید به ناچار باید تا انتهای نتایج گوگل بروید و یا اگر مرورگرتان بر اساس ردیف  طبقه بندی می شود تا ردیف های 100 باید بروید . اگرچه فعالیت گروه جهاد عاشورایی در دو سال گذشته سبب بالا آمدن تصاویر حتی در ردیف اول گوگل شده است. 


6- سعی کنید  روزی یک بار این فعالیت را انجام دهید  ... در صورت عدم وقت  یک روز در میان می توانید  همراه باشید ...


7- رصد گروه جهاد عاشورایی نشان داده است که دشمن در  زمانی که حتی خبری از محرم و عاشورا نیست، برای تخریب چهره شیعه اقدام به بارگذاری تصاویر قمه زنی  می کند بنابراین  حرکت مداوم جهاد عاشورایی مورد نیاز هست. 


8- علاوه بر بازدید از طریق گوگل می توانید مستقما به سایت ها و وبلاگ های اعضای جهاد عاشورایی رفته و با باز کردن تک تک لینک ها و کلیک بر روی تصاویر آن ها در جهاد عاشورایی سهیم باشید.


9- در صورت  داشتن نظرات و پیشنهاد ها  حتما ما را با خبر کنید .

 



وبلاگ های جهادگران عاشورایی:


ashuraaa.wordpress.com    مسدود در ایران . بنابراین جهت ورود به این وبلاگ ها از ایران نیازمند نرم افزار هستید. 


whoishussain.blog.ir 


ashura-61.blog.ir


ashurainiran.wordpress.com    مسدود در ایران 


pinterest.com               مسدود در ایران 


ashura-image-blog.ir


ashura.co


everyday-is-ashura.mihanblog.com


ashura61.blog.ir


shia-muslim.blogspot.com             مسدود در ایران


iranmoharam.persianblog.ir


ashura10muharram.parsiblog.com


 jahad-ashura.blogfa.com


gardashe.parsiblog.com


dokhtaran-e-jangjo.blogfa.com


jahad-ashura.blogfa.com


2rostan.blog.ir


endnight.persianblog.ir


endnight.blogfa.com


 ashura2015.mihanblog.com


zerenjan.blogfa.com


realashura.blogfa.com


m-s-shohada.blogfa.com


www.imamsadiq.lxb.ir


ashura2017.rozblog.com




سایت های دیگر:


abna24.com

presstv.ir

ifpnews.com

whoishussain.org

ashura.info

islamicinvitationturkey

almanar
irna.ir

ashura.com.au


لطفا وبلاگ یا وبسایت خود را از طریق بخش نظرات به دیگر اعضای گروه  جهاد عاشورایی معرفی کنید. 

  • مدیریت جهاد عاشورایی

جهادعاشورایی

نظرات  (۱)

  • معصومه تعالی
  • با سلام ،من تو اینستاگرام چجوری میتونم جهاد عاشورایی برای سایرزبانها کنم؟در ضمن سوال دوم:چرا بعضی از سایتها در ایران مسدوده؟با تشکر ازسایت خوب شما.
    پاسخ:
    با سلام 
    بیشترین تاثیر جهاد عاشورایی، را با سایت ها و وبلاگ ها می توان داشت و بعد ازاون در بین  شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی pinteretst  رو می تونیم بگیم که مستقیم تصاویرش در گوگل دیده می شه
    اما شما که اینستاگرام دارید می تونید در همان اینستاگرام هم برای معرفی امام حسین به جهان سهیم باشید. توضیحات بیشتر را در قالب یک پست مطرح می کنیم در همین وبلاگ . ان شاء الله 
    اما سوال دوم شما: 
    متاسفانه برخی از سایت ها و شبکه های احتماعی که در نتایج جستجوی گوگل بسیار تاثیر گذار هستند و تصاویرشون در گوگل به راحتی دیده می شه، در ایران مسدود هستند،  مثل وبلاگ هایی که در سایت wordpress.com فعال اند یا همان شبکه  اجتماعی pinterest که عرض کردم و ما برای این که بتوانیم بیشترین تاثیر را در نتایج جستجوی گوگل بگذاریم و در واقع برای این که بتوانیم کاری کنیم تا دیگران،  تصاویر واقعی از عاشورا را ببینند، مجبوریم از چنین سایت هایی استفاده کنیم
    البته طبق گفته پلیس فتا استفاده از فیلتر جرم نیست و فقط پخش و توزیع  اون هست که جرمه. بنابراین کار خلافی مرتکب نمی شیم و جای نگرانی نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی